izpis_h1_title_alt

Izboljševanje zadovoljstva in zvestobe strank z uvajanjem koncepta verige vrednosti : magistrsko delo
ID Arh, Meta (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/arh3983.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, modeli, veriga vrednosti, case study, trgovinsko podjetje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Arh]
Leto izida:2009
Št. strani:III, 90 str., 17 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-40888 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19066342 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1371
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, satisfaction, loyalty, models, value chain, case study, commercial enterprise

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj