izpis_h1_title_alt

Vpliv etnocentrizma na nakupno odločanje mladih porabnikov : magistrsko delo
ID Vlachy, Katja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vlachy3798.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, medkulturno delovanje, etnocentrizem, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Vlachy]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 69 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-40827 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18521574 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1317
Število prenosov:280
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj