izpis_h1_title_alt

Neposredno trženje kot dejavnik rasti malega podjetja : diplomsko delo
ID Tomc, Janez (Avtor), ID Antončič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/tomc956.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, direktno trženje, majhna podjetja, rastoče podjetje, strategija, strategija trženja, raziskave, analiza, case study, Uspeh
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Tomc]
Leto izida:2003
Št. strani:46 str., 21 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4073 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:14048742 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1207
Število prenosov:212
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, direct selling, small enterprises, growing company, strategy, marketing strategy, research, analysis, case study, uspeh

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj