izpis_h1_title_alt

Razvoj spletne prodajalne Mercator : diplomsko delo
ID Paravinja, Urša (Avtor), ID Turk, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/paravinja911.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, elektronsko poslovanje, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, trženje, elektronsko trženje, strategija trženja, promocija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Paravinja]
Leto izida:2003
Št. strani:47 str.
PID:20.500.12556/RUL-4019 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:13991654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2001
Število prenosov:316
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, electronic commerce, information systems, information technology, Internet, marketing, electronic marketing, marketing strategy, promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj