izpis_h1_title_alt

Podjetniški vidik neposrednega odzivnega trženja prek televizije : magistrsko delo
ID Hubman, Danijel (Avtor), ID Dimovski, Vlado (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hubman214.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, televizija, organizacija, mednarodne primerjave, baze podatkov, case study, Srednja Evropa, Vzhodna Evropa
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Hubman]
Leto izida:2003
Št. strani:95 str., 29 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3951 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13911014 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1723
Število prenosov:381
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, direct selling, television, organization, international comparisons, data base, case study, Central Europe, Eastern Europe

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj