izpis_h1_title_alt

Vpliv interneta na trženje v slovenskih turističnih agencijah : magistrsko delo
ID Loborec, Vesna (Avtor), ID Mihalič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/loborec203.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, potovalni uradi, turistični proizvod, trženje, elektronsko poslovanje, Internet, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Loborec]
Leto izida:2003
Št. strani:100 str.
PID:20.500.12556/RUL-3838 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:13660134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1524
Število prenosov:686
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, tourist-agencies, tourist product, marketing, electronic commerce, Internet, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj