izpis_h1_title_alt

Degustacije in predstavitve izdelkov na prodajnih mestih kot metoda pospeševanja prodaje : magistrsko delo
ID Toroš, Maja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/toros190.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prodaja, pospeševanje prodaje, promocija, proizvodi, cilj, Slovenija, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Toroš]
Leto izida:2003
Št. strani:93 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3791 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:13607654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1357
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:sales, sales promotion, promotion, products, goal, Slovenia, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj