izpis_h1_title_alt

Celovito upravljanje odnosov s strankami v Telekomu Slovenije : magistrsko delo
ID Nikolić, Miran (Avtor), ID Rajkovič, Vladislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/nikolic164.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, poslovanje podjetja, odnosi s strankami, upravljanje, sistemi, trženje, trendi, prodaja, telekomunikacije
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Nikolić]
Leto izida:2003
Št. strani:V, 83 str.
PID:20.500.12556/RUL-3718 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13535462 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1529
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:enterprises, company performance, customer relationship, management and control, systems, marketing, trends, sales, telecommunications

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj