Details

Viscosity dictates metabolic activity of Vibrio ruber
ID Borić, Maja (Author), ID Danevčič, Tjaša (Author), ID Stopar, David (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.frontiersin.org/Microbial_Physiology_and_Metabolism/10.3389/fmicb.2012.00255/full This link opens in a new window

Language:English
Keywords:fiziologija mikroorganizmov, Vibrio, viskoznost gojišča, metabolizem, biosinteza prodigiozina, prodigiozin
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:BF - Biotechnical Faculty
Year:2012
Number of pages:Str. 1-12
Numbering:Vol. 3, no. article 255
PID:20.500.12556/RUL-37067 This link opens in a new window
UDC:579.24/.26
ISSN on article:1664-302X
DOI:10.3389/fmicb.2012.00255 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:4146552 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2009
Downloads:406
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
BORIĆ, Maja, DANEVČIČ, Tjaša and STOPAR, David, 2012, Viscosity dictates metabolic activity of Vibrio ruber. Frontiers in microbiology [online]. 2012. Vol. 3, no. 255, p. 1–12. [Accessed 14 April 2025]. DOI 10.3389/fmicb.2012.00255. Retrieved from: http://www.frontiersin.org/Microbial_Physiology_and_Metabolism/10.3389/fmicb.2012.00255/full
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Frontiers in microbiology
Shortened title:Front. microbiol.
Publisher:Frontiers Research Foundation
ISSN:1664-302X
COBISS.SI-ID:4146296 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vpliv anksioznosti na razvijanje govornih zmožnosti pri pouku tujega jezika
  2. Razvijanje čustvene inteligence pri pouku španščine preko poezije
  3. Igrifikacija pri poučevanju španščine kot tujega jezika pri starejših odraslih
  4. Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti
  5. Dialektologija v Španiji pri poučevanju španščine kot tujega jezika
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Raziskovalni pristop pri zgodnjem poučevanju angleščine po pristopu CLIL
  2. Razvoj mobilne aplikacije za sprotno učenje tujih jezikov
  3. Obrnjena učilnica pri pouku angleškega jezika

Back