Podrobno

Hrana za avtomobile jemlje hrano ljudem : apetiti po gradnji bioplinarn so veliki tudi v Sloveniji, ki pa za surovino uporablja tudi koruzo, ne le živalskih odpadkov
ID Pihlar, Tatjana (Avtor), ID Slabe, Anamarija (Avtor), ID Klinc, Miran (Avtor), ID Židan, Dejan (Avtor), ID Raspor, Peter (Avtor), ID Povše, Matej (Fotograf)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042395775 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poljščine, biogoriva
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.05 - Poljudni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 4
Številčenje:Letn. 60, št. 241
PID:20.500.12556/RUL-37059 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:633:662
ISSN pri članku:1318-0320
COBISS.SI-ID:4076920 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2207
Število prenosov:293
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PIHLAR, Tatjana, SLABE, Anamarija, KLINC, Miran, ŽIDAN, Dejan in RASPOR, Peter, 2010, Hrana za avtomobile jemlje hrano ljudem : apetiti po gradnji bioplinarn so veliki tudi v Sloveniji, ki pa za surovino uporablja tudi koruzo, ne le živalskih odpadkov. Dnevnik [na spletu]. 2010. Vol. 60, no. 241. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042395775
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Dnevnik
Založnik:Dnevnik
ISSN:1318-0320
COBISS.SI-ID:30014721 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Projekt z Raspberry Pi za zgodnje učenje programiranja
  2. Zgodnje učenje programiranja
  3. Učenje programiranja z uporabo LEGO WeDo
  4. Učenje programiranja z okoljem Scratch
  5. Učne aktivnosti za zgodnje učenje programiranja v okviru delavnice V vesolje s ScratchJr
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učenje programiranja s pomočjo programa Blockly
  2. Uporaba okolja Tynker v zgodnjem poučevanju programiranja
  3. Spletni učbenik za učenje programiranja z jezikom JavaScript
  4. Inovativno učenje programiranja s pomočjo spletnih platform
  5. Izdelava E - dokumentov s programskim jezikom Latex

Nazaj