izpis_h1_title_alt

Razvoj teorije odnosov med prodajalci in kupci na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Konda, Iva (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/konda154.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, marketing mix, odnosi s strankami, teorija, partnerstvo, strateške povezave, tržne poti
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Konda]
Leto izida:2003
Št. strani:IV, 105 str.
PID:20.500.12556/RUL-3661 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13439974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1831
Število prenosov:370
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, marketing mix, customer relationship, theory, partnership, strategic alliances, marketing channels

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj