izpis_h1_title_alt

Analiza ravnanja odnosov z odjemalci - CRM (customer relationship management) kot oblika modernega trženja, konceptualni model ključnih dejavnikov uspeha CRM in empirična preverba : doktorska disertacija
ID Verstovšek, Sintija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/verstovsek271.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, modeli, informacijska tehnologija, kadri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Verstovšek]
Leto izida:2009
Št. strani:VI, 218 str., 13 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-36088 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18461926 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1126
Število prenosov:174
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of customer relationship management as a form of modern marketing, a conceptual model of key success factors and an empirical evaluation
Ključne besede:marketing, customer relationship, consumer, satisfaction, loyalty, models, information technology, personnel, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj