izpis_h1_title_alt

Vpliv etike v mednarodnem trženju : diplomsko delo
ID Ajlec, Aleš (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ajlec608.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mednarodno trženje, poslovno komuniciranje, etika, poslovna morala, proizvodi, produkcija, napake, prekrški, nevarne snovi, ekologija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Ajlec]
Leto izida:2002
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-3596 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13340390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1350
Število prenosov:363
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, international marketing, business communication, ethics, business morality, products, production, errors, violations, dangerous materials, ecology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj