Podrobno

Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process
Avtorji niso navedeni.

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bolonjski proces, Bologna Process
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Luxembourg
Založnik:Publications Office of the European Union
Leto izida:2010
Št. strani:156 str.
PID:20.500.12556/RUL-35885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378(061.1EU)
ISBN:978-92-9201-086-7
DOI:10.2797/38158 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:8211273 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1514
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Focus on higher education in Europe 2010 : the impact of the bologna process, 2010. [na spletu], Luxembourg : Publications Office of the European Union. [Dostopano 18 april 2025]. ISBN 978-92-9201-086-7. Pridobljeno s: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/122EN.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Spletni marketing - primerjava med javnim in zasebnim sektorjem
  2. Spletno oglaševanje v kmetijstvu
  3. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanju
  4. Analiza in napovedovanje števila prikazov spletnih kampanj
  5. Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Marketing spletne trgovine Globepoint.si
  2. Analiza spletnega marketinga v spletni trgovini Bogomolka
  3. Vključevanje podjetij v spletna socialna omrežja
  4. Prenova digitalnega marketinga projekta Ekoškrnicl
  5. Vpliv virusnega marketinga na vedenje potrošnikov

Nazaj