izpis_h1_title_alt

Konceptualni model in empirična preverba integriranega tržnega komuniciranja za storitvena podjetja : magistrsko delo
ID Rožen, Tomaž (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rozen90.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:storitve, trženje, poslovno komuniciranje, integrirano trženje, modeli, raziskave, vrednotenje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Rožen]
Leto izida:2002
Št. strani:VII, 98 str., XIV str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3472 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13149670 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1343
Število prenosov:223
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:services, marketing, business communication, integrated marketing, models, research, valuation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj