izpis_h1_title_alt

Priporočila za trženjsko strategijo unikatnega programa studijske delavnice "GRY" Kozje : diplomsko delo
ID Jost, Mihaela (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jost514.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, steklarne, industrijsko podjetje, proizvodi, trženje, SWOT, analiza, strategija trženja, predlogi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jost]
Leto izida:2002
Št. strani:48 str., 10 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3462 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13144806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1471
Število prenosov:267
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, glass works, industrial enterprises, products, marketing, analysis, marketing strategy, proposals

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj