izpis_h1_title_alt

Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletu : diplomsko delo
ID Jenko, Aljoša (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jenko486.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, tipi, ekonomska rast, sredstva javnega obveščanja, inovativnost, cena, efektivnost, direktno trženje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Jenko]
Leto izida:2002
Št. strani:39 str.
PID:20.500.12556/RUL-3434 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:13129190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1566
Število prenosov:341
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, new economy, information technology, Internet, electronic marketing, types, economic growth, means of public information, innovativeness, price, efficiency, direct selling

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj