izpis_h1_title_alt

Integriertes Customer Relationship Management : Organisationsentwicklung für eine Modellfabrik am Beispiel eines mittelständischen Unternehmens der Fertigungsindustrie
ID Groenhagen, Lars (Avtor), ID Steffens, Franz (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.gbv.de/dms/zbw/573000956.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, vzajemno trženje, informacijski sistemi, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, podjetje, analiza
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:XII, 177, XVI-XXX str.
PID:20.500.12556/RUL-33365 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18306790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1304
Število prenosov:115
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, customer relationship, relationship marketing, information systems, consumer, satisfaction, loyalty, enterprises, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj