izpis_h1_title_alt

Trajnostno načrtovanje mestnih cest : diplomska naloga
ID Rus, Samo (Avtor), ID Lipar, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,63 MB)
MD5: 3A1D9A9C6467AC6FFFE14117F36DEF6E
PID: 20.500.12556/rul/41a3078c-0849-428c-bf61-7dd22c9e7aa6

Izvleček
Sodoben trajnostni pristop k uličnemu načrtovanju je tak, ki ustreza prometnim zahtevam sedanjosti in izzivom prihodnosti. Temelji na načelu, da so ulice javni prostor za ljudi, kot tudi arterije za promet in prevoz. V urbanem kontekstu je treba z oblikovanje ulice zadovoljiti potrebe ljudi po hoji, kolesarjenju, vožnji z avtomobili in javnim transportu tako, da nobena od modalnosti ni ovirana. V diplomski nalogi se upoštevajo te sodobne smernice za vodenje prometa na modelu Slovenske ceste med Šubičevo in Gosposvetsko cesto v Ljubljani, odprt za vse modalnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, površine za pešce, območja mesta, obcestje, umirjanje prometa, prometno povezovanje, prehodi za pešce
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Rus]
Leto izida:2014
Št. strani:XIV, 63 str.
PID:20.500.12556/RUL-32525 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:625.71(497.4Ljubljana)(043.2)
COBISS.SI-ID:6911585 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3758
Število prenosov:634
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sustainable urban road planning
Izvleček:
The modern approach to sustainableurban road planning combines traffic demands of the present and future challenges. It is based on the principle that the streets are public space for people, as well as the artery of traffic and transportation. In the urban context, it is necessary to design the street to meet the needs of people for walking, cycling, driving cars and public transport so that none of the modalities is not impeded. This thesis takes into account modern guidelines for planning of urban roads fo all modalities on the 3D model on Slovenska Street between Šubičeva Street and Gosposvetska Street in Ljubljana.

Ključne besede:pedestrian areas, areas of the city, walkways, traffic calming, transport integration, pedestrian crossings

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj