izpis_h1_title_alt

Plakat kot medij političnega oglaševanja : diplomsko delo
ID Mihalič, Leon (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mihalic254.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:volitve, politični sistemi, politična psihologija, oglas, propaganda, trženje, odnosi z javnostjo, medosebni odnosi, komuniciranje, komunikacije, sredstva javnega obveščanja, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mihalič]
Leto izida:2002
Št. strani:39 str., 22 f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3132 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
COBISS.SI-ID:12794854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1930
Število prenosov:399
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:elections, political systems, political psychology, advertisement, advertising, marketing, public relations, interpersonal relations, communications, communications, means of public information, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj