izpis_h1_title_alt

Model učenca v inteligentnih tutorskih sistemih
ID GABERŠČEK, RIHARD (Avtor), ID Divjak, Saša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,92 MB)
MD5: 205376789F61E7A7A3DBFACE8B1F6E81
PID: 20.500.12556/rul/3c88faa1-0c32-4c44-a4ec-f44dfd38aecf

Izvleček
Cilj diplomskega dela je teoretično raziskovanje modela učenca v inteligentnih tutorskih sistemih (ITS) in praktična realizacija konceptov na operacijskem sistemu Android, glede na hitro rast mobilneg segmenta in pomanjkanje ITS-jev na mobilnem področju. Predstavljeni so različni pristopi izdelave modela učenca in učnih stilov. Drugi del naloge predstavlja implementacija preprostega ITS-ja, kjer je model učenca zgrajen s pomočjo mehke logike, stereotipov in prekrivnega modela. Učno domeno v našem primeru predstavljajo osnovne operacije z ulomki. Aplikacija podaja personalizirano vsebino glede na trenutno stanje modela učenca. Učencu prav tako nudi personalizirane pomoči in vrača povratne informacije za optimalnejše učenje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:model učenca, ITS (inteligentni tutorski sistemi), model mehke logike, Android
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-30689 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.04.2015
Število ogledov:1466
Število prenosov:531
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Student model in intelligent tutor systems
Izvleček:
The aim of this thesis is a theoretical research of the student model in intelligent tutoring systems (ITS) and a practical realisation of the concepts on Android OS, due to the rapid growth of the mobile segment and a lack of ITS in the mobile field. Various approaches in creating a student model and learning styles are presented. The second part of the thesis introduces the implementation of a simple ITS, where the student model is built using fuzzy logic, stereotypes and an overlay model. In the present case, the learning domain is represented by basic operations with fractions. The application provides personalised content based on the current state of the learner model. In addition, it offers personalised assistance, and a feedback for optimal learning.

Ključne besede:student model, ITS (intelligent tutoring systems), fuzzy model, Android

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj