izpis_h1_title_alt

Razvoj poslovnih aplikacij po metodi Scrum
ID MURN, MATEJ (Avtor), ID Mahnič, Viljan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,43 MB)
MD5: 8790308EFDCDAF223E4BA61B22BE9B89
PID: 20.500.12556/rul/45e3356a-58b1-4855-872c-73dee1c7f19d

Izvleček
Diplomsko delo obravnava tematiko agilnega razvoja programske opreme. V sklopu dela so najprej opisane tradicionalne in agilne metode s poudarkom na metodologiji Scrum. Nato sledita dve osrednji poglavji.Prvo izmed njiju opisujeuporabometodologije Scrum na realnem projektu implementacije rezervacij športne dvorane, v sklopu katerega smo podrobneje opredelili zahteve, oblikovali uporabniške zgodbe, izvedli njihovo ocenjevanje po metodah planning poker in team estimation game ter se nenazadnje dotaknili tudi uporabljenih tehnologij. Drugo pa obsega analizo točnosti ocen zahtevnosti posameznih uporabniških zgodb, v kateri primerjamo čas, ocenjen po metodah planning poker in team estimation game, z dejansko porabljenim časom. V zaključnem delu je podan še pregled težav, s katerimi smo se srečali med implementacijo in predlogi za njihovo rešitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:scrum, planning poker, team estimation game, uporabniške zgodbe, agilne metode, razvoj programske opreme, ocenjevanje, točnost ocenjevanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-30624 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.03.2015
Število ogledov:1658
Število prenosov:628
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing business applications using Scrum
Izvleček:
The thesis deals with the agile software development. In thesis we first describe traditional and agile methodologies for software development with emphasis on Scrum methodology. Then two main chapters follow. First of them describes how to use Scrum methodology on a real project for reservation of sport hall. In accordance with the Scum guidelines user stories were formed and estimated. Estimation was made by using planning poker and team estimation game methods. Within chapter used technology for implementing application is described. In the second chapter we analyse accuracy of all estimations based on methods planning poker, team estimation game and actual spent time for implementing user stories. At the end we review the problems and their solutions, which were encountered during implementation.

Ključne besede:scrum, planning poker, team estimation game, user stories, agile methodologies, software development, estimating, accuracy of estimation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj