izpis_h1_title_alt

(Ne)zmožnost vpliva marketinga na stališča potrošnikov do okolju prijaznih izdelkov : magistrsko delo
ID Kocjan, Tjaša (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kocjan-tjasa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:okolju prijazni izdelki, okoljsko oglaševanje, stališča potrošnikov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kocjan]
Leto izida:2014
Št. strani:99 str.
PID:20.500.12556/RUL-30413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:502/504(043.3)
COBISS.SI-ID:33017181 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.01.2015
Število ogledov:1457
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj