izpis_h1_title_alt

Strategija imitiaranja in afektivni vplivi na potrošnikovo zmedo : magistrsko delo
ID Prelog, Živa (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_prelog-ziva.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strategija imitiranja, potrošnikova zmeda, afektivni odzivi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Prelog]
Leto izida:2014
Št. strani:74 str.
PID:20.500.12556/RUL-30412 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:159.937(043.3)
COBISS.SI-ID:33016925 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.01.2015
Število ogledov:1020
Število prenosov:165
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj