izpis_h1_title_alt

Tržno komunikacijski program kulturnega dogodka s poudarkom na komunikcijskih kanalih : diplomsko delo
ID Zorn, Mateja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zorn163.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, kultura, komuniciranje, poslovno komuniciranje, segmentacija, cilj, ekonomska propaganda, medosebni odnosi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zorn]
Leto izida:2002
Št. strani:43 str., [5] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-3013 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77
COBISS.SI-ID:12575206 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1979
Število prenosov:309
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, culture, communications, business communication, segmentation, goal, advertising, interpersonal relations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj