izpis_h1_title_alt

Učinkovitost spletnega oglaševanja pri uporabi vedenjskega ciljanja uporabnikov
ID STRUNA, SIMON (Avtor), ID Bosnić, Zoran (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (841,97 KB)
MD5: 0AF643E82615711BDCA54D49B487A148
PID: 20.500.12556/rul/d3db9dcb-f573-4d2d-8194-8315775ec68c

Izvleček
V našem diplomskem delu smo želeli na podlagi predpostavk vedenjskega ciljanja in sorodnih raziskav preveriti, ali vedenjsko ciljanje res lahko izboljša učinkovitost spletnega oglaševanja. Za namene raziskave smo pridobili anonimizirane podatke iz slovenske oglaševalske mreže. Vsakega uporabnika smo na podlagi obiskanih strani in kliknjenih oglasov predstavili v obliki uporabniškega vektorja in vzporedno izvajali dva neodvisna eksperimenta. Izvedli smo postopek gručenja, nato pa za posamezne oglase poiskali najprimernejše gruče ter simulirali prikazovanje oglasov zgolj tem gručam. Primerjali smo dvig učinkovitosti oglasov pred in po gručenju ter hkrati preverjali še karakteristike podobnosti. Pokazali smo da lahko dvignemo učinkovitost vedenjsko ciljanih spletnih oglasov za kar746 %. Na koncu smo rezultate in ugotovitve primerjali še z izsledki iz sorodne literature in v zaključku podali nekaj predlogov za izboljšavo naše metode in ideje za nadaljnje delo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, vedenjsko ciljanje, oglasi, gručenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-30042 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.11.2014
Število ogledov:1237
Število prenosov:401
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Efficiency of web advertising with behavioral targeting of users
Izvleček:
In our thesis we wanted to examine, based on assumptions of behavioral targeting and related research, whether behavioral targeting can really improve the effectiveness of online advertising.We conducted our experiment on anonymised information that we have obtained from a Slovenian advertising network. Based on previously visited web pages and clicked ads, we represented each user profile as a vector of interests and carried out two independent experiments. We implemented the clustering method, simulated displaying ads to different clusters and compared the increase in the effectiveness of advertisements before and after clustering. We proved in our experiment that using behavioral targeting and short-term data for capturing user's interests, efectiveness of online advertisements can be raised as high as 746 %. Finally, we compared our results with the results of related literature and provided some suggestions to improve our methods and ideas for future work.

Ključne besede:advertising, behavioural targeting, ads, clustering

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj