izpis_h1_title_alt

The cultural responsiveness of teacher candidates towards Roma pupils in Serbia and Slovenia - case studies
ID Peček, Mojca (Avtor), ID Macura-Milovanović, Sunčica (Avtor), ID Vujisić Živković, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/02607476.2014.929383 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Romi, inkluzija, kulturne razlike
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 359-376
Številčenje:Vol. 40, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-29945 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37:316.65
ISSN pri članku:0260-7476
COBISS.SI-ID:10134857 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1337
Število prenosov:357
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:JET. Journal of education for teaching
Skrajšan naslov:JET. J. educ. teach.
Založnik:Carfax
ISSN:0260-7476
COBISS.SI-ID:25733376 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj