Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Overcoming fragmentation in teacher education policy and practice
Avtorji niso navedeni.
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.idi.hr/tepe2014/TEPE_2014_abstracts-Zg.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
politika
Vrsta gradiva:
Zbornik
Tipologija:
2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Zagreb
Založnik:
Institute for social research
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/RUL-29916
UDK:
37.011.3-051
COBISS.SI-ID:
10052681
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
1587
Število prenosov:
70
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj