izpis_h1_title_alt

Investigating preschool and primary school teachersʼ eelf-efficacy and needs in teaching science : a pilot study
ID Walan, Susanne (Avtor), ID Rundgren, Shu-Nu Chang (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_1/CEPS_Journal_4-1_2014_pp_51-67_Wallan_Chang%20Rundgren.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:projekt PROFILES, samoučinkovitost, potrebe
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 51-67
Številčenje:Vol. 4, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-29868 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:50-37.011.3-051
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10040905 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1355
Število prenosov:211
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj