izpis_h1_title_alt

Poročilo in sklepi s posveta "Prepoznavanje nadarjenih učencev"
ID Juriševič, Mojca (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2486 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Temeljni namen posveta je bil izmenjati in premisliti izkušnje s prepoznavanjem nadarjenosti pri učencih v šoli in z izobraževanjem učiteljev ter svetovanjem učiteljem in staršem na področju prepoznavanja nadarjenih učencev ter tako prispevati h kakovostnemu strokovnemu diskurzu in konkretnim izboljšavam na tem področju dela.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nadarjenost, učenci, ocenjevanje, priporočila, poročila
Tipologija:1.25 - Drugi sestavni deli
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 21-22
Številčenje:Letn. 23
PID:20.500.12556/RUL-29851 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.924
ISSN pri članku:2350-5141
COBISS.SI-ID:10071881 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1368
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja. Znanstveno-strokovna psihološka revija Društva psihologov Slovenije
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:2350-5141
COBISS.SI-ID:271603200 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj