izpis_h1_title_alt

Identifikacija in diagnostično ocenjevanje učencev z motnjami branja in pisanja v osnovnih šolah v Sloveniji : diplomsko delo
ID Strekelj, Anja (Avtor), ID Magajna, Lidija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2308 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diagnostični testi, presejalni testi, pisanje, branje, tujina
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Štrekelj]
Leto izida:2014
Št. strani:140 str.
PID:20.500.12556/RUL-29719 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376.1(043.2)
COBISS.SI-ID:10126921 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1885
Število prenosov:273
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj