izpis_h1_title_alt

Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke Renault : diplomsko delo
ID Majcen, Damjana (Avtor), ID Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/majcen119.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Majcen]
Leto izida:2002
Št. strani:47 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2970 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12421606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2096
Število prenosov:362
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, car industry, Renault, trademarks, image, corporate identity, graphics, marketing, business communication, advertising, concession, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj