izpis_h1_title_alt

Aplikacija za analizo podatkov klicnega centra
ID KLEMENČIČ, DAMJAN (Avtor), ID Rožanc, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,11 MB)
MD5: BE9197171A2BAD99E854BDB4D31D2FF1
PID: 20.500.12556/rul/08693590-ce73-4773-8ba2-d3a6f0985e16

Izvleček
Diplomska naloga opisuje načrtovanje in razvoj namizne aplikacije CTI Server, ki je uporabna v klicnih in dipečerskih centrih, kjer imajo komunikacijski strežnik (telefonsko centralo) Siemens. Aplikacija zbira podatke, ki jih pošilja komunikacijski strežnik, in jih shranjuje v podatkovno bazo za kasnejšo obdelavo. Prikazuje tudi trenutno stanje agentov in telefonskih povezav ter zgodovino klicev in odjav agentov za določeno časovno obdobje. Aplikacija lahko s podatki, ki jih pridobi od komunikacijskega strežnika, učinkovito pripomore k organizaciji in nadzoru dela ter oddajanju poročil v klicnem ali dispečerskem centru. Kljub temu, da aplikacija že deluje, ima še vedno nekaj možnosti za nadalnji razvoj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikacijski server, agent, dispečer, CSTA, klic, aplikacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29601 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2014
Število ogledov:1124
Število prenosov:226
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Application for call center data analysis
Izvleček:
Graduation thesis describes the planning and design of desktop application CTI Server that is used in call and dispatch centers, where they have communication server (PBX) Siemens. Application collects data that is sent from communication server and stores them in data base for subsequent processing. It also displays current status of agents and telephony connections, call history and agent logs for a certain period of time. With the data obtained from communication server the application can effectively contributes to the organization and work supervision and reports emission in call or dispatch center. Despite the fact that application is already operational still has some possibilities for further development.

Ključne besede:communication server, agent, dispatcher, CSTA, call, application

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj