izpis_h1_title_alt

Razvoj HTML igre z mobilnim kontrolerjem
ID Novak, Marko (Avtor), ID Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,47 MB)
MD5: C935C622C06BAC5AA0AB9FF9DE4BA146
PID: 20.500.12556/rul/cffd67b8-a41b-432a-8bd2-b5b8c35e573b

Izvleček
V diplomskem delu obravnavamo izdelavo računalniške igre s pomočjo spletnih tehnologij HTML5, CSS3 in Javascript. Spoznamo, kaj so omenjene tehnologije in kako jih lahko uporabimo za izdelavo iger, ki tečejo v spletnih brskalnikih. Prav tako spoznamo spletne tehnologije Node.js, Socket.io in Express Framework, s katerimi postavimo ogrodje aplikacije, na kateri se igra odvija na način strežnik/odjemalec. S pridobljenim znanjem izdelamo igro, ki deluje v spletnih brskalnikih, medtem ko jo uporabnik kontrolira z uporabo mobilne naprave. Za kontroliranje igre uporabljamo senzorje premikanja na mobilnih napravah. Podatke asinhrono pošiljamo na strežnik, kjer jih pretvorimo v ukaze, ki se izvršijo v sami igri. Za igro izdelamo preprost fizični model in detekcijo trkov. Podamo tudi morebitne izboljšave in možnosti uporabe igre.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:html, css, javascript, node, socket.io, express, igra, strežnik, odjemalec, mobilne tehnologije, mobilna naprava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29551 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.09.2014
Število ogledov:1879
Število prenosov:507
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of HTML game eith mobile controler
Izvleček:
In the thesis we discuss building of computer game with help of web technologies HTML5, CSS3, Javascript. We learn, what are these technologies and how we can use them to make computer games, which run in web browsers. We also learn about Node.js, Socket.io and Express Framework, which we use to build our application framework that runs with server/client protocol. With this knowledge we develop web browser game. Game can be controlled through mobile device. Controls are built using device motion sensors. We're sending controls data asynchronous to the server where we transform them to the command in the game. We develop a basic physics model and collision detection. At the end we discuss possible improvements and different options for game use.

Ključne besede:hmtl, css, javascript, node, socket.io, express, game, server, client, mobile technologies, mobile device

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj