izpis_h1_title_alt

Primerjava algoritmov za rekonstrukcijo 3D modelov iz volumetričnih podatkov
ID Lukić, Miloš (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,28 MB)
MD5: C61440073A42EC84A665B69A24E6DEB1
PID: 20.500.12556/rul/458b71f9-dae1-41f4-b3d3-c27c333a6cf5

Izvleček
Cilj diplomske naloge je implementacija in primerjava algoritmov za rekonstrukcijo površin iz rezultatov segmentacije 3D volumetričnih podatkov. V že izdelan program za segmentacijo in prikazovanje modelov NeckVeins je implementiran pristop Multi-level partition of unity za generiranje uteženih lokalnih implicitnih funkcij. Iz omenjenih funkcij, ki aproksimirajo lokalno obnašanje vhodnih točk, je s postopkom izčrpne Bloomenthalove poligonizacije ustvarjen 3D model. Algoritem je optimiziran z uporabo k-d drevesa za iskanje najbližjih sosedov in s podporo za paralelno delovanje na večprocesorskih sistemih. Rezultat je javanski program, pri katerem lahko z različnimi parametri uravnavamo natančnost, hitrost in gladkost končnega 3D modela. Namesto dosedanje neposredne poligonizacije volumna s statično ločljivostjo se v algoritmu MPUI ustvarjena implicitna funkcija lahko rasterizira s poljubnim algoritmom za poligonizacijo implicitnih površin.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Večnivojska delitev enote, implicitne funkcije, poligonizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-29488 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2014
Število ogledov:1236
Število prenosov:241
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A comparison of algorithms for 3D model reconstruction from volumetric data
Izvleček:
The aim of the thesis is the implementation and comparison of algorithms for reconstructing 3D models from the segmented volumetric data. Multi-level partition of unity approach for generating weighted local implicit functions is implemented to existing program for visualising 3D models, NeckVeins. These functions are used to approximate local behaviour of input points. 3D model is then created using exhaustive Bloomenthal polygonization. The algorithm is optimized with the use of k-d trees for finding nearest neighbours and with support for parallel operation on multiprocessor systems. The result is a Java program with a variety of different parameters which control the accuracy, speed and smoothness of the final 3D model. Instead of a direct volume polygonization with static resolution, MPUI creates an implicit function that can be rasterized with any algorithm for implicit surface polygonization and is able to provide us with user-defined resolution of triangles.

Ključne besede:Multi-level partition of unity, implicit functions, polygonization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj