izpis_h1_title_alt

Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitev : diplomsko delo
ID Pečlin, Katja (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/peclin98.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bančništvo, storitve, uporabniki, odnosi s strankami, medosebni odnosi, raziskave, metode, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Pečlin]
Leto izida:2001
Št. strani:46 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2948 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:12314086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1872
Število prenosov:396
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, banking, services, users, customer relationship, interpersonal relations, research, methods, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj