izpis_h1_title_alt

Razsežnosti problema čakalnih vrst v storitvenih organizacijah : diplomsko delo
ID Slak, Nastja (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/slak71.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacije, storitve, teorija čakajočih vrst, problematika, reševanje problemov, management, raziskave, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Slak]
Leto izida:2001
Št. strani:44 str., X str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-2916 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:12234982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1412
Število prenosov:334
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:organizations, services, theory of queues, problems, problem solving, management, research, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj