izpis_h1_title_alt

Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na kakovost razumevanja nekaterih kemijskih pojmov pri štirinajstletnikih : diplomsko delo
ID Rešeta, Jana (Avtor), ID Devetak, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2151/1/Diplomsko_delo%2DVAUK.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trajnostno znanje, učna motivacija, aktivno učenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Rešeta]
Leto izida:2014
Št. strani:81 f.
PID:20.500.12556/RUL-29125 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:54:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10062153 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1480
Število prenosov:303
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj