izpis_h1_title_alt

Vpeljava nove blagovne znamke na tržišče ter njena umestitev na prodajne police na primeru podjetja Procter & Gamble Slovenija : diplomsko delo
ID Kastelic, Igor (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kastelic4800.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, novi proizvodi, trženje, blagovne znamke, oglas, poslovno komuniciranje, strategija trženja, pospeševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Kastelic]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 48, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-28616 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21972198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1491
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, new products, marketing, trademarks, advertisement, business communication, marketing strategy, promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj