izpis_h1_title_alt

Generacija Y in izzivi oglaševanja na primeru kampanje za blagovno znamko Diesel : magistrsko delo
ID Bartulac, Biljana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bartulac1153-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, vedenje potrošnikov, odločanje, blagovne znamke, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Bartulac]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 73, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-28586 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:21926118 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1117
Število prenosov:194
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, consumer behaviour, decision making, trademarks, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj