izpis_h1_title_alt

Vloga družabnih omrežij pri nakupnih odločitvah slovenskih turistov : specialistično delo
ID Jerebic Topolovec, Aleksandra (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/jerebic4605.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, odločanje, socialne mreže, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Jerebic Topolovec]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 71, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-28583 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:21918950 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1496
Število prenosov:285
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, decision making, social network, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj