izpis_h1_title_alt

Segmentacija kupcev računalniških izobraževanj na medorganizacijskem trgu : diplomsko delo
ID Brus, Urška (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/brus1403.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, storitve, izobraževanje, segmentacija, trg, nakup, case study, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Brus]
Leto izida:2013
Št. strani:I, 29, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-28559 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:21895654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3172
Število prenosov:202
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, services, training, segmentation, market, purchasing, case study, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj