Podrobno

Mednarodna primerjava sistemov financiranja visokošolskega izobraževanja : magistrsko delo
ID Vidic, Maruša (Avtor), ID Domadenik Muren, Polona (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vidic1195-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, izobraževanje, visoko šolstvo, financiranje, štipendija, aktiva, kvaliteta, spremembe, mednarodne primerjave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vidic]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 62, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-28538 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
COBISS.SI-ID:21867238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2284
Število prenosov:243
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VIDIC, Maruša, 2013, Mednarodna primerjava sistemov financiranja visokošolskega izobraževanja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Vidic. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vidic1195-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, training, university education, financing, scholarship, assets, quality, changes, international comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Social Media Advertising Campaign for QIQO
  3. (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  4. Social network advertisements of Maristella company products
  5. Planning and Analysis of event web advertising
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  3. Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  4. Online ad videoproduction
  5. Targeted advertising on social media

Nazaj