izpis_h1_title_alt

Pravni vidik oglaševanja s poudarkom na prikritem oglaševanju : magistrsko delo
ID Senica, Petra (Avtor), ID Korže, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/senica1161-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, aglaševanje, oglas, poslovno komuniciranje, psihologija potrošnika, regulacija, tržne raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Senica]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 63, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-28523 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:21851366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1620
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, business communication, consumer psychology, regulation, market research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj