izpis_h1_title_alt

Analiza uporabniške izkušnje z e-novicami s pomočjo metode sledenja očem : magistrsko delo
ID Marković, Nataša (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/markovic1131-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, ionformacijska tehnologija, fiziologija, baze podatkov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Marković]
Leto izida:2013
Št. strani:III, 63, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-28489 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21799910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1419
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, ionformacijska tehnologija, physiology, data base, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj