izpis_h1_title_alt

Attitudes towards private labels - example of a consumer sensory evaluation of food in Slovenia
ID Kuhar, Aleš (Avtor), ID Tič, Tanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://aas.bf.uni-lj.si/september%202008/06kuhar.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The study aims to extend the understanding of consumers´ perception of private labelled food products in Slovenia. Consumer sensory test of sour gherkins was conducted in two experimental conditions where the effect of brand information on hedonic judgment was examined. The difference between private label and producer label products was especially scrutinized. Results show that consumers in Slovenia perceive private labels as a lower price alternative of comparable quality to producer brands. Disposable income and family size proved to have significant effect on propensity to buy private label food. Study confirms that the information about brand significantly affect consumer sensory judgment. The effect of assimilation has been confirmed also in the case of private label.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:živila, kisle kumarice, blagovne znamke, potrošniki, senzorična ocena
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 379-390
Številčenje:Vol. 91, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-284 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:641
ISSN pri članku:1581-9175
COBISS.SI-ID:2367880 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2581
Število prenosov:472
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Acta agriculturae Slovenica
Skrajšan naslov:Acta agric. Slov.
Založnik:Biotehniška fakulteta
ISSN:1581-9175
COBISS.SI-ID:213840640 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Raziskava poskuša poglobiti razumevanje percepcije trgovskih blagovnih znamk hrane pri slovenskih potrošnikih. Izvedeno je bilo senzorično vrednotenje vzorcev kislih kumaric pri dveh različnih vrstah eksperimentalnih razmer, kjer je bil ocenjevan učinek informacije o blagovni znamki na hedonično vrednotenje. Test je bil osredotočen na razlikovanje trgovskih blagovnih znamk in proizvajalčevih blagovnih znamk. Rezultati so pokazali, da slovenski potrošniki trgovske blagovne znamke vrednotijo kot cenovno ugodno alternativno izbiro primerljive kakovosti v primerjavi s proizvajalčevimi blagovnimi znamkami. Statistično značilni učinki nagnjenosti k izbiri trgovskih blagovnih znamk so bili potrjeni za dejavnike: razpoložljivi dohodek in velikost družine. Raziskava potrjuje hipotezo, da informacija o blagovni znamki statistično značilno vpliva na senzorično vrednotenje vzorcev pri potrošnikih. Učinek asimilacije je bil potrjen tudi pri trgovskih blagovnih znamkah.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj