Podrobno

Postopek ustanavljanja nove občine na območju občine Brežice : diplomsko delo visokošolskega programa
ID Prah, Maja (Avtor), ID Senčur, Miloš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (544,51 KB)
MD5: 13D954BA1913FBCF66A0ACD8099C8B3A
PID: 20.500.12556/rul/21996176-bfaf-40a8-ad34-821091ac83d5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:lokalna samouprava, občina, referendum, ustanovitev občine, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Prah]
Leto izida:2010
Št. strani:V, 45 str.
PID:20.500.12556/RUL-2639 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:352(043.2)
COBISS.SI-ID:3533486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1732
Število prenosov:364
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRAH, Maja, 2010, Postopek ustanavljanja nove občine na območju občine Brežice : diplomsko delo visokošolskega programa [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Prah. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=2639
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Planning and Analysis of event web advertising
  3. Promotional video production of homestead Repovž
  4. Millennial's Attitude toward Advertising
  5. Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. ǂThe ǂuse of the social networks model of e-business
  3. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  4. Impact of influencer through social networks on product purchase
  5. Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani

Nazaj