izpis_h1_title_alt

Vpliv vizualizacije na potrošnjo pri spletnem nakupovanju : diplomsko delo
ID Hictaler, Urška (Avtor), ID Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/2086/1/Hictaler_U%2D1.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualizacija, zaznavanje, potrošnja, potrošnik, zadovoljstvo, spletno nakupovanje, spletna trgovina, izdelek, splet, spletno mesto, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Hictaler]
Leto izida:2013
Št. strani:81 str.
PID:20.500.12556/RUL-26034 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:339(043.2)
COBISS.SI-ID:9986900 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1134
Število prenosov:294
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:visualization, perception, consumption, consumer, satisfaction, on-line shopping, on-line shop, products, world wide web, website, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj