Podrobno

Metoda merjenja tehnološke pismenosti učencev 9. razreda osnovne šole : doktorska disertacija
ID Avsec, Stanislav (Avtor), ID Jamšek, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/663/1/PhD_Metoda_merjenja_Tehnolo%C5%A1ke_pismenosti_Avsec_S.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tehnika in tehnologija, tehnološka pismenost, tehnološko mišljenje
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Avsec]
Leto izida:2012
Št. strani:XII, 222, CCXXXIX str.
PID:20.500.12556/RUL-24995 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:62:37.011.33(043.3)
COBISS.SI-ID:9141833 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2635
Število prenosov:439
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AVSEC, Stanislav, 2012, Metoda merjenja tehnološke pismenosti učencev 9. razreda osnovne šole : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : S. Avsec. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/663/1/PhD_Metoda_merjenja_Tehnolo%C5%A1ke_pismenosti_Avsec_S.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Towards a cross-sectoral view of nature-based solutions for enabling circular cities
  2. A framework for addressing circularity challenges in cities with nature-based solutions
  3. Nature-based solutions and circularity in cities
  4. Management of urban waters with nature-based solutions in circular cities
  5. Uncovering algae biomass potentials
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Rethinking place
  2. Kvantitativno spremljanje napredka h krožnemu gospodarstvu
  3. Terpenes as natural building blocks for the synthesis of hierarchically porous polymers: bio-based polyHIPEs with high surface areas

Nazaj