Podrobno

Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah : primer turistične agencije Palma
ID Krivec, Anja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_krivec-anja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Krivec]
Leto izida:2013
Št. strani:109 str.
PID:20.500.12556/RUL-24082 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.35:338.48(043)
COBISS.SI-ID:32201309 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2972
Število prenosov:205
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRIVEC, Anja, 2013, Razumevanje družbene odgovornosti v turističnih agencijah : primer turistične agencije Palma [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Krivec. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_krivec-anja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Motivi posameznikov za potovanje in pomen osebja v turističnih agencijah
  2. Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah
  3. Institucionalizacija družbene odgovornosti v Sloveniji: primer delovanja Inštituta IRDO
  4. Attitude of Slovenian consumers towards animation as part of the service offer in tourist agencies
  5. Vključevanje družbene odgovornosti v strategije legitimnosti podjetja Lafarge cement d.o.o.
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. STRESS OF EMPLOYEES IN TOURIST AGENCYS
  2. Analysis some criteria of social responsibility in logistics companies
  3. REENGINEERING OF INFORMATION SISTEM IN TURIST AGENCY
  4. SIST ISO 26000:2010 AS A TOOL FOR IMPLEMENTING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY INTO COMPANY
  5. Soustvarjanje v turističnih podjetjih v pogledu dimenzij intelektualnega kapitala

Nazaj